вторник, 2 юли 2024 г.

Спагети с наденица и сос

 

Спагети с наденица и сос

Напоследък хич ме няма с готвенето. И аз в тези горещини избягвам да стоя в кухнята и правя все нещо набързо. 
Днес обаче ни се хапват спагети, нямах кой знае какви продукти, магазина ми е до входа, но дори и близо, пак не ми се слизаше. 
Реших, че ще процедирам като с гювечетата - каквото има в хладилника, това ще сложа :) 
Получиха се муцка, чудни, вкусни и се изядоха за минути :) 
Опитайте, ще се изумите колко сполучливи се получиха!

Абонирайте се и за канала ми в YouTube като НАТИСНЕТЕ ТУК където може да гледате интересни видео рецепти, които приготвям лично в домашни условия. Ако харесвате рецептите ми, лесно може да ме последвате и в социалните мрежи, като натиснете на притурките за различните мрежи в страничната лента на блога. Сърдечно благодаря!


Продукти:
спагети - 400 г
лук - 3 глави кромид
чесън - 1 скилидка
наденица - 3 бр.
сол
черен пипер
доматен сос - 400 г
захар - 1 ч.л.
зехтин - 2 с.л.
босилек - 1 щипка
пармезан - 50 г настърган
магданоз


Приготвяне:
Сварете спагетите по описанието на опаковката в тенджера с 4 литра вода и щипка сол. Почистете и нарежете лука на дребно.
Сложете зехтина в тиган и загрейте на котлона. Добавете лука и запържете до златисто. Нарежете наденицата на дребни парчета, може да ползвате и чоризо.
Сложете наденицата в тигана при лука и пържете до златисто, накрая добавете нарязана на ситно скилидка чесън и разбъркайте.
Сипете доматите със лъжичка захар, подправете със сол и черен пипер и оставете сместа да поври до изпаряване на течността и сгъстяване на соса.
Накрая сложете малко босилек, отцедете спагетите и ги сложете в тигана, разбъркайте и махнете от котлона.

Поднесете поръсени с настърган пармезан, ако нямате може и кашкавал и сипете няколко капки зехтин и няколко листенца магданоз.

спагети с колбас и доматен сос