сряда, 7 август 2024 г.

Феноменален печен крем с вишни -Видео

 

Печен крем с вишни

Две седмици бяхме на морето, слънце, плаж, море и много мързел 😀Бях си взела лаптопа с намерението да публикувам рецепти, но даже не съм го отваряла. Толкова лежерна почивка не съм имала досега. Освен тен събрах и много идеи за вкусно хапване, които ще ви споделя в следващите дни. Сега ви предлагам тази рецепта, която правих и снимах ден преди почивката. Ако ви кажа , че този крем стои в рецептурника ми от години и все се каня да го направя, и все не стигах до него. Някак като четях продуктите си казвах, че не ми се вярва да излезе нещо добро от тази рецепта, но се получи наистина страхотен десерт. Без брашо, без масло, добре охладен е уникално вкусен. Може би му трябваше една идея по-малка форна, от тази която ползвах, за това ви препоръчвам ако решите да опитате ползвайте тава или форма с размери не повече от 20см. Крема при печене се надига като кекс от яйцата, но при вадене от фурната спада и е по скоро като суфле. Плодовете ползвах замразени вишни, вие ако имате може да ползвате пресни или друг вид плод. Вижте и опитайте, по долу ще публикувам и видеото което заснех с приготвянето на този крем. 

Абонирайте се и за канала ми в YouTube като НАТИСНЕТЕ ТУК където може да гледате интересни видео рецепти, които приготвям лично в домашни условия. Ако харесвате рецептите ми, лесно може да ме последвате и в социалните мрежи, като натиснете на притурките за различните мрежи в страничната лента на блога. Сърдечно благодаря!


Продукти:

яйца - 4 бр
пудра захар - 60 г
нишесте - 50 г царевично
кисело мляко - 400 г гъсто
вишни - 100 г / или плод по избор/

Как приготвям рецептата вижте във видеото тук 👇👇👇

Начин на приготвяне:

Яйцата разбийте в купа със пудрата захар. Добавете нишестето и киселото мляко, като разбърквате до хомогенна смес. Накрая добавете половината от плодовете.
Останалата половина от вишните разпределете на дъното на тавата или формата , в която ще печете.
Отгоре изсипете получената яйчена смес, изравнете и сложете във фурната.
Включете на 180С и печете около 20 мин. докато стегне крема. 
Извадете от фурната, минете леко с нож около стените на формата, за да се отлепи крема и обърнете в чиния.
Сложете в хладилник и охладете поне няколко часа.

Да ви е сладко!

Крем с вишни във формата


Изпечен крем с вишни обърнат в чиния

Феноменален печен крем